• Головна
  • /
  • Послуги
  • /
  • Заміна масла в АКПП (автоматичній коробці перемикання передач) у Луцьку
akpp-01.jpg

Заміна масла в АКПП (автоматичній коробці перемикання передач) у Луцьку

Заміна масла в автоматичній коробці передач (АКПП) є важливою процедурою технічного обслуговування, яка допомагає забезпечити правильну роботу трансмісії та продовжити її ресурс. Ось кілька причин, чому заміна масла в АКПП є необхідною:

1) Забруднення масла: Під час роботи трансмісії масло в АКПП піддається навантаженням та зносу. При цьому воно може забруднюватися металевими стружками, грязюкою, частинками зношених деталей та іншими домішками. З часом це може призвести до зменшення ефективності роботи трансмісії та пошкодження її компонентів.

2) Знос: Масло в АКПП допомагає зменшити тертя між рухомими деталями, що забезпечує більш гладку роботу трансмісії. Однак, з часом масло втрачає свої в'язкісні властивості, що може призвести до збільшення тертя та зносу деталей. При роботі коробки відбувається зношування таких компонентів, як фрикційні диски, а також фрикційна накладка механізму блокування гідротрансформатора. Ці дрібні частинки рухаються по коробці передач разом з маслом, чим натирають і відшліфовують алюмінієві компоненти, в першу чергу гідроблок (блок клапанів), а також соленоїди (електрогідравлічні клапани). Регулярна заміна масла допомагає зберегти оптимальні умови роботи трансмісії та запобігти зайвому зносу.

3) Попередження поломок: Заміна масла в АКПП є профілактичною процедурою, яка допомагає виявити можливі проблеми або пошкодження в ранніх стадіях. Під час заміни масла фахівець може оглянути масляний фільтр, оцінити стан масла та інші видимі компоненти трансмісії, щоб виявити ознаки зносу або потенційні поломки. Такі виявлення раніше можуть запобігти серйозним поломкам і значно зберегти витрати на ремонт.

Тому, заміна масла є необхідною процедурою, яку варто проводити регулярно.

Який регламент заміни масла в АКПП?

З нашої практики оптимальний регламент для заміни масла - 60 тис. км. Такого регламенту дотримуються такі автовиробники, як VAG і Мерседес. Але для окремих трансмісій сервісний інтервал потрібно зменшити. Наші менеджери проконсультують вас стосовно рекомендованого терміну.

Автовиробник каже, що в моїй трансмісії залите масло на весь термін служби?

Найчастіше таку рекомендацію можна отримати від дилерів БМВ. В автомобілях цього концерну встановлена коробка виробника ZF. І що цікаво, сам виробник трансмісії говорить про обов'язкову і регулярну заміну масла для продовження терміну служби коробки. Як ви могли прочитати вище, в автоматичній коробці відбуваються процеси, в результаті яких створюють дрібні частинки фрикційного пилу, які необхідно видаляти разом із маслом. Тому, ми рекомендуємо проводити регулярну заміну масла в АКПП для усіх типів трансмісій.

akpp-02.jpg

Повна чи часткова заміна?

Давайте спробуємо розібратись і в цих поняттях. Під частковою заміною працівники СТО найчастіше розуміють таку процедуру заміни масла, при якій міняється тільки те масло, яке можливо злити з коробки без її демонтажу та розбору. Масло майже неможливо злити з гідротрансформатора (для традиційних АКПП та варіаторів CVT), а також з подвійного зчеплення (для коробок DSG / Powershift). З нашого досвіду, для більшості трансмісій достатньо і часткової заміни, але тільки в тому випадку, якщо вона проводиться регулярно, кожних 30-60 тис. км. Якщо ж така заміна не проводилась, варто робити повну заміну масла.

Під повною заміною масла розуміється така заміна, при якій за допомогою спеціального обладнання нове масло витісняє старе. Таким чином замінюється весь об'єм масла, в тому числі і в гідротрансформаторі.

Кажуть, що якщо зробити повну заміну, то коробка перестане перемикати і її потрібно буде ремонтувати?!

Доречне питання, на яке у нас є відповідь. Перед проведенням повної заміни масла в АКПП наші майстри оцінюють стан старого масла. Умовно можна виділити 3 стани масла в автоматичній коробці: - нове, свіже масло - старе спрацьоване масло, але без ознак пробуксовок та аварійної роботи - чорне на забарвлення масло, яке має характерний запах і колір. Спалене масло. В перших двох випадках проводити повну заміну масла в коробці дозволяється. Така заміна масла піде тільки на користь вашій трансмісії і продовжить термін її служби.

Однак, якщо масло має сильний запах горілого і надміру темне - в такому випадку ми строго НЕ рекомендуємо проводити повну заміну масла. Такий стан масла свідчить про несправність коробки передач і наявність пробуксовок.

На іншому сервісі мені сказали, що на моїй коробці можлива тільки часткова заміна?

Так, окремі СТО не мають змоги проводити повну заміну масла в АКПП на усіх коробках. Справа в тому, що для окремих коробок необхідно мати спеціальні перехідники, які є на нашому сервісі. Є певний ряд автоматичних трансмісій, які не мають зовнішнього радіатора охолодження. На них встановлений теплообмінник, який виконує функцію швидшого підігріву трансмісії в зимовий період. Такі коробки не мають окремого контуру охолодження, куди можна було б підключити стандартний апарат для заміни. Ми проводимо заміну масла за допомогою покращеного обладнання ТМ "Bardahl". Наш стенд для повної заміни в комплекті має безліч перехідників, які встановлюються ЗАМІСТЬ теплообмінника, і за допомогою них є змога провести повну заміну масла навіть в таких коробках.

Запрошуємо до нас на обслуговування!

Наш інстаграм